1.103.822

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

A business nagykönyve

Minden, amit tudni érdemes

Szerkesztő
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Varrott keménykötés
Oldalszám: 356 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 20 cm
ISBN: 978-963-304-371-4
Megjegyzés: Fekete-fehér és színes illusztrációkkal, fotókkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg




A miritJi A (ciRALv
fji a^ivim) Votiiwmu
^ A A iu)msi TAKTjÁK iimin A LUjöPPAlcrÓL AZ c/ZLtTlT
A mvll>Z5LAEK }ÖL (5IWÁLJÁIC A PöLMKAL A l^mÓKrE-M&jÓ ÍÖLMKAT (SIWÁLWAK

m Ij
AZ ÜZin TITKA: öLyASMlT T(/l>h/l, AMIT MÁS WlM T(/^
Mitől kezd szárnyalni egy cég? Mi kell egy sikeres startuphoz? Mitől/Válik naggyá egy üzleti vezető? Mi volt a titka Sheryl Sandbergnek, a Facebook vezérigazgatójának, Warren Büffett amerikai befektetőnek és Steve Jobsnak, az Apple vezérigazgatójának? Mire jó a kritikusút-elemzés és a marketingmix? Miképp csökkenthetők a veszteségek? Hogyan hasznosítható a big data?
A business nagykönyve a híres üzletemberek tanulságos történeteitől kezdve a legkiválóbb menedzsmentguruk elméleti és gyakorlati megoldásain át a legújabb kihívások elemzéséig rengeteg gondolatébresztő modellt, példát és ötletet tartalmaz. Inspiráló kötet mindazoknak, akik most indítják vagy fejlesztik cégüket, de azoknak is, akik a globális gazdaság összefüggéseinek áttekintésére... Tovább

Fülszöveg




A miritJi A (ciRALv
fji a^ivim) Votiiwmu
^ A A iu)msi TAKTjÁK iimin A LUjöPPAlcrÓL AZ c/ZLtTlT
A mvll>Z5LAEK }ÖL (5IWÁLJÁIC A PöLMKAL A l^mÓKrE-M&jÓ ÍÖLMKAT (SIWÁLWAK

m Ij
AZ ÜZin TITKA: öLyASMlT T(/l>h/l, AMIT MÁS WlM T(/^
Mitől kezd szárnyalni egy cég? Mi kell egy sikeres startuphoz? Mitől/Válik naggyá egy üzleti vezető? Mi volt a titka Sheryl Sandbergnek, a Facebook vezérigazgatójának, Warren Büffett amerikai befektetőnek és Steve Jobsnak, az Apple vezérigazgatójának? Mire jó a kritikusút-elemzés és a marketingmix? Miképp csökkenthetők a veszteségek? Hogyan hasznosítható a big data?
A business nagykönyve a híres üzletemberek tanulságos történeteitől kezdve a legkiválóbb menedzsmentguruk elméleti és gyakorlati megoldásain át a legújabb kihívások elemzéséig rengeteg gondolatébresztő modellt, példát és ötletet tartalmaz. Inspiráló kötet mindazoknak, akik most indítják vagy fejlesztik cégüket, de azoknak is, akik a globális gazdaság összefüggéseinek áttekintésére vágynak, és szeretnék megérteni, mitől és miként működik az üzleti világ.

AZ II>Ó'
rlwz
LE-fj KI
A moubu
® ? 9 ?

(CÖ(KAZTAS5,
^E. omm Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A business nagykönyve A business nagykönyve A business nagykönyve A business nagykönyve
Állapot:
5.940 ,-Ft
30 pont kapható
Kosárba