1.055.304

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A marketing huszonkét vastörvénye

Szerző
Fordító

Kiadó: Bagolyvár Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 124 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 17 cm x 14 cm
ISBN: 978-963-973-025-0
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Dollármilliókat dobnak ki olyan marketingprogramokra, amelyek egyszerűen nem lehetnek eredményesek, legyenek bármilyen briliánsak is. Vagy költsenek rá bármennyit is.
Sok vezető meg van győződve... Tovább

Előszó

Dollármilliókat dobnak ki olyan marketingprogramokra, amelyek egyszerűen nem lehetnek eredményesek, legyenek bármilyen briliánsak is. Vagy költsenek rá bármennyit is.
Sok vezető meg van győződve arról, hogy egy jól kidolgozott, jól végrehajtott és bőkezűen pénzelt marketingprogram garantáltan eredményes lesz. Ez azonban nem feltétlenül van így. Nem kell a példákért messzire mennünk, elég megnézni az IBM-et, a General Motorst, a Searst, Roebuckot. A Searsnél, Roebucknál alkalmazott módszerek lehetnek kiválóak, esetenként egyenesen látványosak. A GM programjait irányító menedzserek lehetnek a legjobbak, a legtehetségesebben. Ez természetes, hiszen a legjobb és legtehetségesebb szakembereket hagyományosan a legnagyobb és legkiválóbb vállalatok szerzik meg. Olyanok, mint amilyen a GM és az IBM. De ami a programokat illeti: ezek alapját hibás feltételezések képezték. Vissza

Tartalom

Bevezetés7
Az indulási vezérpozíció törvénye12
A kategória törvénye18
A koponya törvénye21
Az érzetek törvénye25
A fókuszálás törvénye30
A kizárólagosság törvénye38
A létra törvénye41
A dualitás törvénye46
Az ellentétek törvénye51
Az osztódás törvénye55
A távlat törvénye61
A lineáris választékbővülés törvénye66
Az áldozat törvénye74
A tulajdonságok törvénye81
A nyíltság törvénye85
Az egyedülállóság törvénye88
A megjósolhatatlanság törvénye93
A siker törvénye100
A kudarc törvénye106
A mesterséges szenzációkeltés törvénye109
A gyorsulás törvénye114
Az erőforrások törvénye117
Figyelmeztetés121
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem