1.055.270

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A politika tömegmarketingje

Demokrácia a gyártott imázsok korában

Szerző
Fordító
Lektor

Kiadó: Bagolyvár Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 199 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-9197-57-2
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg

A választási és a Kormányzati marketingmunka tapasztalatait, ebből következő elveit, gyakorlatát és egyúttal veszélyeit elemzi ez a könyv. „Az Egyesült Államok büszke arra, hogy a részvételi demokrácia modellje, ugyanakkor 1990-ben a szavazásra jogosult lakosságnak csupán a 44,1 %-a jelent meg az urnáknál. ... 1960-ban az amerikaiak 70%-a bízott a vezetőiben. A kilencvenes évek közepére a bízók serege már 20%-ra apadt." - olvashatjuk, és felvetődnek a kérdések:
Minek köszönhető ez? Miért mennek el olyan kevesen szavazni? Hogyan működhet valójában a demokrácia, ha egyre nő a választópolgárok érdektelensége? Hogyan hat a marketing a demokráciára a gyártott imázsok korában? Ezekre és más, hasonlóan izgalmas kérdésekre keresi Bruce I. Newman a választ ebben a könyvében. A szerzőnek a közelmúltban a Bagolyvár Kiadónál megjelent könyve, A Politikai marketing mint kampánystratégia egyfajta folytatása ez a munka. Szemléletesen mutatja be, hogy a sikerre törekvő politikusnak miként kell... Tovább

Fülszöveg

A választási és a Kormányzati marketingmunka tapasztalatait, ebből következő elveit, gyakorlatát és egyúttal veszélyeit elemzi ez a könyv. „Az Egyesült Államok büszke arra, hogy a részvételi demokrácia modellje, ugyanakkor 1990-ben a szavazásra jogosult lakosságnak csupán a 44,1 %-a jelent meg az urnáknál. ... 1960-ban az amerikaiak 70%-a bízott a vezetőiben. A kilencvenes évek közepére a bízók serege már 20%-ra apadt." - olvashatjuk, és felvetődnek a kérdések:
Minek köszönhető ez? Miért mennek el olyan kevesen szavazni? Hogyan működhet valójában a demokrácia, ha egyre nő a választópolgárok érdektelensége? Hogyan hat a marketing a demokráciára a gyártott imázsok korában? Ezekre és más, hasonlóan izgalmas kérdésekre keresi Bruce I. Newman a választ ebben a könyvében. A szerzőnek a közelmúltban a Bagolyvár Kiadónál megjelent könyve, A Politikai marketing mint kampánystratégia egyfajta folytatása ez a munka. Szemléletesen mutatja be, hogy a sikerre törekvő politikusnak miként kell váltania a „kampánypiac"-ról a „kormányzási piac"-ra, mit jelent a kormányzás mint permanens kampány!
"... a politikai piac áruja a közvélemény, az olyan vezető pedig, aki képes azt a saját elképzelései szerint befolyásolni, közvetett nyomást tud gyakorolni a törvényhozásra, hogy az számára kedvező törvényeket alkosson." - írja a szerző, miközben ennek veszélyeire is felhívja a figyelmet: a több pénz hatékonyabb marketingmunkát, az pedig több szimpatizánst és szavazatot eredményezhet! Bár országaink sok jellegzetességben eltérőek egymástól, a könyv megállapításai és szakmailag megalapozott ajánlásai hazai viszonyaink között is feltétlen megfontolásra érdemesek.
dr. Szent-lmrey Tamás a HUMÁN FAKTOR igazgatója Vissza

Bruce I. Newman

Bruce I. Newman műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Bruce I. Newman könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A politika tömegmarketingje
Állapot:
3.340 Ft
1.670 ,-Ft 50
25 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
A politika tömegmarketingje
Állapot:
3.340 Ft
2.330 ,-Ft 30
35 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
A politika tömegmarketingje
Állapot:
3.340 ,-Ft
50 pont kapható
Kosárba