Fülszöveg
„Forradalmian új látásmód, mellyel jobban megérthetjük vállalatunk működését és megfelelő lépéseket tehetünk a teljesítmény fejlesztéséhez"
Hermán Heyns, Accenture
„Az üzleti élet teljesítmény- és sikercentrikus. Valódi elégedettséggel és felelősséggel csak úgy élhetünk, ha egyszerre működtetjük mások és saját javunkért. A Teljesítményprizma szerzői mindannyiunknak segítséget nyújtanak abban, ) hogy jobban megértsük, felelősen és sikeresen kezeljük üzleti kapcsolatainkat."
Pataki György egyetemi docens, Környezet- és Tájgazdálkodási Intézet
(Szent István Egyetem, Gödöllői
„Azt várná az ember, hogy a szervezetek napjainkra már megoldották a teljesítménymérés problémáit. Ez azonban nincs így. A piacon lévő különböző megközelítések állandóan növekvő számát figyelembe véve üdítő élmény egy könyvben erről a kritikus problémáról olyan átfogó képet látni, amely alapos kutatás eredményeként született. A Teljesítményprizma hiánytalan útitervet kínál a teljesítményméréshez. Egyszerre...
Tovább
Fülszöveg
„Forradalmian új látásmód, mellyel jobban megérthetjük vállalatunk működését és megfelelő lépéseket tehetünk a teljesítmény fejlesztéséhez"
Hermán Heyns, Accenture
„Az üzleti élet teljesítmény- és sikercentrikus. Valódi elégedettséggel és felelősséggel csak úgy élhetünk, ha egyszerre működtetjük mások és saját javunkért. A Teljesítményprizma szerzői mindannyiunknak segítséget nyújtanak abban, ) hogy jobban megértsük, felelősen és sikeresen kezeljük üzleti kapcsolatainkat."
Pataki György egyetemi docens, Környezet- és Tájgazdálkodási Intézet
(Szent István Egyetem, Gödöllői
„Azt várná az ember, hogy a szervezetek napjainkra már megoldották a teljesítménymérés problémáit. Ez azonban nincs így. A piacon lévő különböző megközelítések állandóan növekvő számát figyelembe véve üdítő élmény egy könyvben erről a kritikus problémáról olyan átfogó képet látni, amely alapos kutatás eredményeként született. A Teljesítményprizma hiánytalan útitervet kínál a teljesítményméréshez. Egyszerre találtam rendkívül érdekesnek és igen hasznosnak is."
Róbert C. Camp, a Benchmarking című könyv szerzője, Best Practice Institute
„Korábban rengeteg, de meglehetősen keveset mondó számot vizsgálgattunk - most eljutottunk oda, hogy a megfelelő kérdéseket tesszük fel azzal kapcsolatban, hogy hol tartunk és hová megyünk. Arra ösztönöz minket ez a megközelítés, hogy a legfontosabb üzleti kérdéseken dolgozzunk együtt, ahelyett, hogy az egyes funkcionális felelősségeket hangsúlyoznánk."
A Teljesítményprizma megközelítését elsők közt bevezető DHL vezetőinek véleményeiből
Vissza