1.055.590

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Beszélj úgy, hogy érdekelje... - Hatékony kommunikáció pedagógusoknak

Otthon és az iskolában

Szerző
Fordító

Kiadó: Értsünk szót Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 336 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-08-6727-6
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

"...ha egy gyerek teljes nevelődési folyamatát be kívánjuk mutatni, akkor a tantermen kívülre is figyelnünk kell. A gyerek életének első és egyben az életét végigkísérő tanárára, a szülőre is ugyanakkora figyelmet kell fordítanunk. Az iskolában eltöltött időre nagyon nagy hatással van, ami előtte és utána otthon zajlik. Akármilyen jószándékú is a tanár és a szülő, ha nem rendelkeznek mindketten a jó szándékuk megvalósításához szükséges eszközökkel, akkor a gyerek vesztesként fog kikerülni ebből a játszmából.
A szülőknek és a tanároknak össze kell fogniuk, és együtt kell dolgozniuk. Mindkét félnek tudnia kell, hogy milyen szavakkal lehet egy gyereket demoralizálni, illetve bíztatni. Tudniuk kell, hogy mivel lehet konfrontációt kiváltani, és mivel lehet együttműködésre ösztönözni. És tudniuk kell, hogy milyen szavak akadályozzák meg a gyereket abban, hogy gondolkodni és koncentrálni tudjon, és milyen szavakkal lehet a tanulás iránti veleszületett vágyát szabadjára engedni.
Az is... Tovább

Fülszöveg

"...ha egy gyerek teljes nevelődési folyamatát be kívánjuk mutatni, akkor a tantermen kívülre is figyelnünk kell. A gyerek életének első és egyben az életét végigkísérő tanárára, a szülőre is ugyanakkora figyelmet kell fordítanunk. Az iskolában eltöltött időre nagyon nagy hatással van, ami előtte és utána otthon zajlik. Akármilyen jószándékú is a tanár és a szülő, ha nem rendelkeznek mindketten a jó szándékuk megvalósításához szükséges eszközökkel, akkor a gyerek vesztesként fog kikerülni ebből a játszmából.
A szülőknek és a tanároknak össze kell fogniuk, és együtt kell dolgozniuk. Mindkét félnek tudnia kell, hogy milyen szavakkal lehet egy gyereket demoralizálni, illetve bíztatni. Tudniuk kell, hogy mivel lehet konfrontációt kiváltani, és mivel lehet együttműködésre ösztönözni. És tudniuk kell, hogy milyen szavak akadályozzák meg a gyereket abban, hogy gondolkodni és koncentrálni tudjon, és milyen szavakkal lehet a tanulás iránti veleszületett vágyát szabadjára engedni.
Az is világossá vált a számunkra, hogy a mai gyerekek felé további felelősséggel is tartozunk. Régebben a gyerekeknek nem kellett ennyi durvasággal szembesülniük nap, mint nap. Nem látták minduntalan azt, hogy a problémákat veréssel, golyóval vagy bombákkal oldják meg. Soha korábban nem volt ennyire égető egy másfajta modell bemutatása: meg kell mutatnunk, hogyan lehet őszinte és tiszteletteljes kommunikációval megoldani a nézeteltéréseket. Ez a legjobb védelem, amit adhatunk nekik a saját, belülről jövő agressziójuk kezelésére. Ha frusztráltak és mérgesek lesznek - ami elkerülhetetlen -, akkor a fegyverek helyett olyan szavakért tudnak majd nyúlni, amelyeket az életükben fontos szerepet betöltő felnőttektől kaptak." Vissza

Tartalom

A KÖNYV KELETKEZÉSÉRŐL 4
1 Hogyan kezeljük a tanulást akadályozó érzéseket? 11
Szülői kérdések 41
Szülői történetek 45
Tanári kérdések 50
Tanári történetek 53
2 Hét módszer az együttműködésre 60
Szülői kérdések 90
Szülői történetek 94
Tanári kérdések 97
Tanári történetek 101
3 A büntetés hátulütői és módszerek az önfegyelem kialakítására 107
Szülői kérdések 128
Szülői történetek 133
Tanári kérdések 138
Tanári történetek 143
4 Problémamegoldás közöse: Hat lépésben a kreativitás és a tanulás szeretete felé 148
Szülői kérdések 174
Szülői történetek
Tanári kérdések
Tanári történetek 188
5 Dicséret lekicsinylés nélkül, kritika sértés nélkül 197
Szülői kérdések 217
Szülői történetek 222
Tanári kérdések 229
Tanári történetek 234
6 Hogy ne kelljen többé szerepet játszanunk 238
Szülői kérdések 264
Szülői történetek 267
Tanári kérdések 273
Tanári történetek 277
7 A szülő-tanár kapcsolat 284
Szülői kérdések 304
Szülői történetek 311
Tanári kérdések 316
Tanári történetek 320
8 Az álomfogó 330
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem