1.055.081

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Bevezetés a marketingbe

Szerző

Kiadó: Külkereskedelmi Oktatási és Továbbképző Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 199 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A magyar gazdaság egyre inkább szerves részét alkotja a nemzetközi üzleti életnek. Noha a vállalatok korábban is jelen voltak a nemzetközi piacokon, a kilencvenes évek gyakorlata gyökeresen eltér a... Tovább

Előszó

A magyar gazdaság egyre inkább szerves részét alkotja a nemzetközi üzleti életnek. Noha a vállalatok korábban is jelen voltak a nemzetközi piacokon, a kilencvenes évek gyakorlata gyökeresen eltér a korábbi évekétől. A külkereskedelmi forgalom abszolút értékben jelentős volt ugyan, de a vállalatok kis körére korlátozódott. Ma a vállalatok tízezrei számára a nemzetközi piac kézzelfogható valóság.
A nemzetköziesedés egyik mércéje lehet az a tény, hogy számos termék és szolgáltatás piacán a nemzetközi vállalatok a meghatározók. E vállalatok általában egy tényezőben különböznek magyar társaiktól, legtöbbjük tudatos marketingstratégiára építi magyarországi üzleti terveit. Természetesen így a magyar gyakorlat részéve válik a más piacokon folytatottnak.
Mint ahogy az idegen nyelv ismerete alapvető a kommunikációban, ugyanúgy az üzleti gyakorlat is rendelkezik közös nyelvvel. A marketing e közös nyelv része.
A piacrészesedés, a termékéletgörbe, a márkanév egyforma tartalommal bír a világ különböző részein. Vissza

Tartalom

Bevezetés7
MARKETING, PIAC, FOGYASZTÓ9
A marketing szerepe az üzleti életben és a társadalomban11
A marketing fogalma12
A marketingmix15
A marketingkoncepció17
A marketingorientáció érvényesülése20
Összefoglalás25
Kérdések26
Piacszegmentáció27
A piac fogalma27
A piacszegmentáció32
A piacszegmentáció alapjául szolgáló ismérvek35
A piacszegmentációval kapcsolatos követelmények37
A szegmentáció eredményeinek felhasználása - célcsoportképzés és pozicionálás39
Összefoglalás43
Kérdések43
Fogyasztói magatartás44
A vásárlási folyamat45
A fogyasztót érő környezeti hatások és az információk feldolgozása52
A fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők58
Összefoglalás64
Kérdések65
Szervezetek beszerzési magatartása 66
A szervezeti vásárlók és a beszerzés sajátosságai67
A beszerzési döntés folyamata71
A beszerzési központ77
Összefoglalás81
Kérdések82
Marketing-információrendszer83
Az információkkal szembeni követelmények és a piaci információk sajátosságai83
A piackutatási folyamat86
A marketing-információrendszer92
Összefoglalás97
Kérdések98
MARKETINGESZKÖZÖK99
Termékpolitika101
A termékfogalom fejlődése101
A termék piaci életgörbéje106
Új termékek kialakítása111
A termék bevezetése a piacra113
Termékpiaci műveletek114
Összefoglalás119
Kérdések119
Árpolitika120
Árképzési elvek121
A fogyasztói árelfogadás132
Az árképzés gyakorlati megvalósítása136
Összefoglalás140
Kérdések141
Értékesítés142
Az értékesítési rendszer143
Az értékesítési rendszer által ellátott funkciók köre144
Az értékesítési rendszer szereplői151
Összefoglalás165
Kérdések166
Reklám167
A reklám fő formái168
Image és márka185
Összefoglalás187
Kérdések188
Fogalomtár189
Irodalomjegyzék193
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Bevezetés a marketingbe Bevezetés a marketingbe Bevezetés a marketingbe Bevezetés a marketingbe Bevezetés a marketingbe Bevezetés a marketingbe Bevezetés a marketingbe Bevezetés a marketingbe

A borító és a lapélek kissé foltosak. A borító enyhén sérült, javított, néhány lap foltos.

Állapot:
1.940 Ft
970 ,-Ft 50
15 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Bevezetés a marketingbe Bevezetés a marketingbe Bevezetés a marketingbe

A borító foltos. Néhány oldalon jelölés és aláhúzás látható.

Állapot:
1.940 ,-Ft
29 pont kapható
Kosárba