1.055.393

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Canadian Marketing

Cases and Concepts

Szerző

Kiadó: Allyn & Bacon Canada
Kiadás helye: Scarborough
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 465 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 23 cm x 18 cm
ISBN: 0-205-16128-6
Megjegyzés: További szerzők a kötetben.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

The fourth edition of Canadian Marketing: Cases and Concepts combines a comprehensive collection of 35 marketing cases - 29 of which are new - with a discussion of the techniques of case analysis. The book's aims are to provide students with a thorough knowledge of the concepts central to marketing, and to teach them the problem-solving skills necessary to master case analysis. Somé of the features of this edition include • an introduction to studying marketing using the case method • a comprehensive overview of marketing strategy • thorough examination of the topics of buyer behaviour, pricing decisions, and macro marketing planning • a new chapter on marketing research decisions • chapter openers focussing on the concepts to be examined • financial analysis problems • a balanced mix of longer and shorter cases.
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Canadian Marketing Canadian Marketing Canadian Marketing Canadian Marketing

Néhány lap nedvességtől foltos, hullámos. A címlapon bejegyzés látható.

Állapot:
5.340 Ft
2.670 ,-Ft 50
13 pont kapható
Kosárba