1.054.440

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Crenchmarking

Kreatív benchmarking - a leggyorsabb út az üzleti sikerhez

Szerző
Szerkesztő
Grafikus

Kiadó: Kossuth Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 199 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 13 cm
ISBN: 978-963-09-9503-0
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér illusztrációval.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


„Mint az életem legnagyobb részében marketinggel és értékesítéssel foglalkozó szakember olyan vállalati, illetve marketingvezetőknek ajánlom jó szívvel ezt a könyvet, akik BÁTRAK és NYITOTT szelleműek. Olyanok, amilyennek a szerzőt még kezdő vezetőként megismertem, amikor a könyvben is említett Ranunkel Pétertől verejtékezve tanultuk a cégvezetés alapjait. Károlyi László azóta is ugyanazt a multi leányvállalatot vezeti, és ezt csak azért teheti meg, mert nagyon jól csinálja. A sokat szidott multiknál ez már csak így működik. Mindig volt bátorsága új gondolatokat felvetni, azokat felelősséggel alkalmazni, és az élet, az általa vezetett cég piaci sikerei és gazdasági eredményei, folyamatos fejlődése azt bizonyítják, hogy mindez működik. A könyvében leírt megoldás bárkinek hasznos gondolatokat adhat, aki vállalatot vezet, felelős annak fejlesztéséért, azaz a túlélésért. A sikernek nem létezik egyetlen, illetve sematikusan egységes receptje. De vannak alapelvek, amiket mindenképpen... Tovább

Fülszöveg


„Mint az életem legnagyobb részében marketinggel és értékesítéssel foglalkozó szakember olyan vállalati, illetve marketingvezetőknek ajánlom jó szívvel ezt a könyvet, akik BÁTRAK és NYITOTT szelleműek. Olyanok, amilyennek a szerzőt még kezdő vezetőként megismertem, amikor a könyvben is említett Ranunkel Pétertől verejtékezve tanultuk a cégvezetés alapjait. Károlyi László azóta is ugyanazt a multi leányvállalatot vezeti, és ezt csak azért teheti meg, mert nagyon jól csinálja. A sokat szidott multiknál ez már csak így működik. Mindig volt bátorsága új gondolatokat felvetni, azokat felelősséggel alkalmazni, és az élet, az általa vezetett cég piaci sikerei és gazdasági eredményei, folyamatos fejlődése azt bizonyítják, hogy mindez működik. A könyvében leírt megoldás bárkinek hasznos gondolatokat adhat, aki vállalatot vezet, felelős annak fejlesztéséért, azaz a túlélésért. A sikernek nem létezik egyetlen, illetve sematikusan egységes receptje. De vannak alapelvek, amiket mindenképpen célszerű legalábbis követni, betartani. E könyv egy ilyen, átgondolásra, megvitatásra érdemes gondolatsort tartalmaz. Minden olvasónak legalább olyan sikert kívánok, amilyet a szerző már elért."
Maróthy Miklós
a Magyar-Francia Kereskedelmi és Iparkamara elnöke Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Károlyi László

Károlyi László műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Károlyi László könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Crenchmarking Crenchmarking

Olvasatlan példány.

Állapot: Újszerű
3.790 ,-Ft
19 pont kapható
Kosárba