1.104.175

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Dialogue Journal Writing With Nonnative English Speakers

A Handbook for Teachers

Szerző
Washington
Kiadó: United States Department of State-Office of English Language Programs
Kiadás helye: Washington
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 124 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 23 cm x 15 cm
ISBN: 0-939791-37-4
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


Dialogue Journal Writing
with Nonnative English Speakers A Handbook for Teachers
Joy Kreeft Peyton and Leslee Reed
Professional writers have l<nown for years how essential time, ownership, and response are for the success of their writing. Fortunately, we are discovering that these factors are also essential when students write, no matter what their age or language ability. Dialogue journal writing is one way to provide these dynamics for the students in your classroom. If you have no experience with this activity, Joy Kreeft Peyton and Leslee Reed will get you started. Between them, they have 30 years of first-hand experience with dialogue journal writing. Peyton and Reed explain how to effectively start dialogue journal writing with students, maintain the dialogue once begun, and deal with the typical problems that may arise

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Dialogue Journal Writing With Nonnative English Speakers Dialogue Journal Writing With Nonnative English Speakers Dialogue Journal Writing With Nonnative English Speakers

A borító kissé kopott, a címlapon tulajdonosi bejegyzés látható.

Állapot:
4.480 ,-Ft
22 pont kapható
Kosárba