1.054.737

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Basic Marketing

A marketing alapjai - A Managerial Approach/Igazgatási megközelítés

Szerző

Kiadó: Richard D. Irwin, Inc.
Kiadás helye: Homewood
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött keménykötés
Oldalszám: 884 oldal
Sorozatcím: Irwin Series
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Ábrákkal illusztrált.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A könyv marketing tanfolyamok számára készült. Bemutatja az alapvető problémákat és gyakorlati tudnivalókat. Segít a diákoknak átlátni a marketing manager munkáját, és a világot, melyben tevékenykedik.

Tartalom

Marketing, igazgatás, értékesítés, piac, üzleti világ

E. Jerome McCarthy

E. Jerome McCarthy műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: E. Jerome McCarthy könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Basic Marketing Basic Marketing Basic Marketing Basic Marketing Basic Marketing Basic Marketing Basic Marketing

A borító, a lapélek és néhány lap kissé foltosak.

Állapot:
4.900 ,-Ft
25 pont kapható
Kosárba