1.054.737

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Basic Marketing: A Managerial Approach

Szerző

Kiadó: Richard D. Irwin, Inc.
Kiadás helye: Homewood
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött keménykötés
Oldalszám: 770 oldal
Sorozatcím: Irwin Series
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

E. Jerome McCarthy

E. Jerome McCarthy műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: E. Jerome McCarthy könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Basic Marketing: A Managerial Approach Basic Marketing: A Managerial Approach Basic Marketing: A Managerial Approach Basic Marketing: A Managerial Approach Basic Marketing: A Managerial Approach Basic Marketing: A Managerial Approach Basic Marketing: A Managerial Approach Basic Marketing: A Managerial Approach Basic Marketing: A Managerial Approach

A borító enyhén kopott. A lapélek foltosak. Több lapon aláhúzás, bejegyzés látható.

Állapot: Közepes
5.480 Ft
4.380 ,-Ft 20
22 pont kapható
Kosárba