1.104.827

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Érzelmi intelligencia gyakorlatgyűjtemény

Trénereknek, coachoknak, fejlesztő szakembereknek/50 könnyű és hatásos gyakorlat az EQ fejlesztésére

Szerző
Fordító
Miskolc
Kiadó: Z-Press Kiadó Kft.
Kiadás helye: Miskolc
Kiadás éve:
Kötés típusa: Varrott papírkötés
Oldalszám: 256 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 28 cm x 22 cm
ISBN: 978-963-9493-94-0
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


Növelje az érzelmi intelligenciát a teljes munkaszervezetben - és figyelje meg, hogyan tör magasba a jövedelmezőség, a munkaerő megtartás és az ügyfél-elégedettség!
A nagy érzelmi intelligenciával rendelkező emberek nemcsak a kellemesebb és együttműködőbb munkahelyi környezethez járulnak hozzá. Az EQ közvetlenül kihat az üzleti eredményességre is.
Ha tudjuk, hogyan kezeljük az érzelmeinket, hogyan érezzünk együtt a különböző nézőpontokkal, hogyan alakítsunk ki tartalmas kapcsolatokat, miként vezessünk és inspiráljunk másokat, akkor azokhoz a készségekhez jutunk el, amelyek megnövelik az eredménykimutatás legalsó sorának értékét. A kimutatható összefüggés olyan szoros, hogy az EQ-t még a korábbi szkeptikusok is a teljesítménymutatók hatásos javítási módjának tekintik.
Most a trénerek a szervezeten belül mindenkinek fellendíthetikaz érzelmi intelligenciáját. Kezdve azzal a vezetővel, aki legszívesebben ki sem megy az irodájából, egészen a „mindentudóig", aki ezzel bosszantja a... Tovább

Fülszöveg


Növelje az érzelmi intelligenciát a teljes munkaszervezetben - és figyelje meg, hogyan tör magasba a jövedelmezőség, a munkaerő megtartás és az ügyfél-elégedettség!
A nagy érzelmi intelligenciával rendelkező emberek nemcsak a kellemesebb és együttműködőbb munkahelyi környezethez járulnak hozzá. Az EQ közvetlenül kihat az üzleti eredményességre is.
Ha tudjuk, hogyan kezeljük az érzelmeinket, hogyan érezzünk együtt a különböző nézőpontokkal, hogyan alakítsunk ki tartalmas kapcsolatokat, miként vezessünk és inspiráljunk másokat, akkor azokhoz a készségekhez jutunk el, amelyek megnövelik az eredménykimutatás legalsó sorának értékét. A kimutatható összefüggés olyan szoros, hogy az EQ-t még a korábbi szkeptikusok is a teljesítménymutatók hatásos javítási módjának tekintik.
Most a trénerek a szervezeten belül mindenkinek fellendíthetikaz érzelmi intelligenciáját. Kezdve azzal a vezetővel, aki legszívesebben ki sem megy az irodájából, egészen a „mindentudóig", aki ezzel bosszantja a kollégáit, folytatva az ügyfélszolgálatos munkatárssal, aki nem tud konfliktust kezelni. Az Érzelmi intelligencia gyakorlatgyüjtemény a problémás viselkedést veszi célba és a közönséges emberi gyengéket javítja ki.
Ötven új szemléletű gyakorlat teszi lehetővé az önismereten, empátián, társas készségeken, személyes befolyáson és a céltudatosságon való közös munkát. A könyv az EQ öt kulcsterületéről 25 kompetenciát vesz célba - melyek mindegyike a vezetői képesség, a projektmenedzsment, az ügyfélszolgálat, a csapatmunka, az értékesítés, és több más terület javítására irányul.
n
n
n

A coach és tréner szakemberek számára ez az egybeszerkesztett EQ-növelö gyűjtemény egyszerre biztosítja a gyakorlatok gyors megvalósításához szükséges ismeretet, valamint az eszközöket, beleértve:
az EQ - pozitív és hiányának negatív - hatását bemutató kutatási eredményeket, a napjainkban elérhető legjobb tréning és felnőttképzési gyakorlatokat,
útmutatást az 50 gyakorlat előkészítéséhez és elvégzéséhez,
gondolatébresztő és a tanulságokra rávilágító megbeszélő kérdéseket,
a résztvevők számára szükséges munkalapokat, a kihangsúlyozandó kulcskérdéseket, és további információt.
A vállaltoknál sok értelmes ember szenvedi meg az EQ hiányát. A káros kihatások a kapcsolatokban, az elkötelezettségben, a lojalitásban, és a munkahelyi légkörben jelentkeznek. Az Érzelmi Intelligencia gyakorlatgyüjtemény hatására a munkatársak felfedezik az önismeretet és felismerik hogy szükségük van az összetartó együttműködésre, amelynek révén sikerre vihetik a szervezetet.
Adele B. Lynn az érzelmi Intelligencia témájában vezető tanácsadó és többek között a Quick Emotional Intelligence Activities for Busy Managers (Gyors érzelmi intelligencia gyakorlatok elfoglalt vezetőknek), valamint a The EQ Difference (AZ EQ Különbség) című könyv szerzője. Belle Vernon-ban, Pennsylvaniában él.
3anele R. Lynn a Lynn Leadership Croup LLC. tulajdonosa. Vezetőfejlesztéssel és EQ növeléssel foglalkozik az egész világra kiterjedő ügyfélkörében. Annandaleben, Virginiában él. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem