1.054.131

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Essentials of Media Planning

A Marketing Viewpoint

Szerző

Kiadó: NTC Business Books
Kiadás helye: Lincolnwood
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött keménykötés
Oldalszám: 153 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 26 cm x 18 cm
ISBN: 0-8442-3523-7
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


Ali New Edition of This Popular Guide to Effective Media Planning
In six concise, highly readable chapters, Essentials of Media Planning explains the key elements behind every successful média program. With an emphasis on the role of média planning in marketing decision making, this practical, hands-on guide is the first step towards structuring a complete and workable média plan for any product or service.
New to This Edition
Actual média plans by leading agencies for top new consumer and business-to-business products—Levi Dockers, Sun Microsystems, and Samsonite Luggage
An illustrated analysis of the média decision-making process
The enhanced role of database marketing in média planning to reach individual consumers with targeted messages
Expanded coverage of markét segmentation devices, including new VALS 2 and SMRB data
Up-to-date média sources and statistics
Critical evaluation of newly developed online média selection services, including SMRB's CH01CES and Telmar's... Tovább

Fülszöveg


Ali New Edition of This Popular Guide to Effective Media Planning
In six concise, highly readable chapters, Essentials of Media Planning explains the key elements behind every successful média program. With an emphasis on the role of média planning in marketing decision making, this practical, hands-on guide is the first step towards structuring a complete and workable média plan for any product or service.
New to This Edition
Actual média plans by leading agencies for top new consumer and business-to-business products—Levi Dockers, Sun Microsystems, and Samsonite Luggage
An illustrated analysis of the média decision-making process
The enhanced role of database marketing in média planning to reach individual consumers with targeted messages
Expanded coverage of markét segmentation devices, including new VALS 2 and SMRB data
Up-to-date média sources and statistics
Critical evaluation of newly developed online média selection services, including SMRB's CH01CES and Telmar's MicroNetwork N3P
Authoritative and easy-to-use, Essentials of Media Planning is a real-world, back-to-basics guide for every média speciálist, advertiser, marketer, and média student.
Vissza

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Essentials of Media Planning Essentials of Media Planning Essentials of Media Planning Essentials of Media Planning Essentials of Media Planning Essentials of Media Planning Essentials of Media Planning Essentials of Media Planning

A védőborító enyhén elszíneződött, a védőborító, a borító és a lapélek foltosak. Néhány lapon aláhúzás, jelölés található.

Állapot:
2.760 ,-Ft
14 pont kapható
Kosárba