1.054.440

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Grammar Dictation

Szerző

Kiadó: Oxford University Press
Kiadás helye: Oxford
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 132 oldal
Sorozatcím: Resource Books for Teachers
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 25 cm x 17 cm
ISBN: 0-19-437004-6
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

RESOURCE BOOKS FOR TEACHERS This series gives the classroom teacher a guide to the practice of key aspects of language teaching, and considers somé of the underlying concepts. In each book an introduction presenting important current issues in the area under consideration is followed by examples and discussion of actualclassroom materials and techniques. GrammarDictation offers an innovátive approach tó the study of grammar in the language classroom-the dictogloss procedure. This procedure consists of the following stages: • Listening: a text is dictated at a speed which allows only key words to be noted. • Text reconstruction: students pool their resources to reconstruct their own version of the originál text. • Analysis: the correction process enables students to understand their errors and the language options available to them. 'Grammar dictation' and 'dictogloss' are used synonymously in this book to describe a procedure which involves teacher and students in communicative... Tovább

Fülszöveg

RESOURCE BOOKS FOR TEACHERS This series gives the classroom teacher a guide to the practice of key aspects of language teaching, and considers somé of the underlying concepts. In each book an introduction presenting important current issues in the area under consideration is followed by examples and discussion of actualclassroom materials and techniques. GrammarDictation offers an innovátive approach tó the study of grammar in the language classroom-the dictogloss procedure. This procedure consists of the following stages: • Listening: a text is dictated at a speed which allows only key words to be noted. • Text reconstruction: students pool their resources to reconstruct their own version of the originál text. • Analysis: the correction process enables students to understand their errors and the language options available to them. 'Grammar dictation' and 'dictogloss' are used synonymously in this book to describe a procedure which involves teacher and students in communicative interaction, text creation or reconstruction, and error analysis. Ruth Wajnryb is a professional teacher trainer and materials writer. She is currently Director of teacher training and professional development at Sydney English Language Centre, and Director of teacher training at International House English College. Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem