1.104.039

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Harvard Business Review on Breakthrough Thinking

Szerző
Boston
Kiadó: Harvard Business School Press
Kiadás helye: Boston
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 239 oldal
Sorozatcím: Harvard Business Review Paperbacks
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 21 cm x 14 cm
ISBN: 1-57851-181-X
Megjegyzés: További kapcsolódó személyek a könyvben.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


Creativity and innovation are the keys to competitive advantage, and yet many organizations view inspiration as an elusive, unmanageable phenomenon. In fact, proven strategies for fostering and managing creativity do exist—the Harvard Business Review has published some of the best thinking on how to organize for innovation. This collection highlights leading ideas for incorporating the power of creativity into your strategic outlook.
CONTENTS:
• How to Kill Creativity (Teresa M. Amabile)
• Spark Innovation through Empathic Design (Dorothy Leonard and Jeffrey F. Rayport)
• Putting Your Company's Whole Brain to Work (Dorothy Leonard and Susaan Straus)
• A Film Director's Approach to Managing Creativity (Eileen Morley and Andrew Silver)
• What's Stifling the Creativity at CoolBurst? (Suzy Wetlaufer)
• The Discipline of Innovation (Peter F. Drucker)
• Interpretive Management: What General Managers Can Learn from Design (Richard K. Lester, Michael ]. Piore, and Kamal M. MaIek)... Tovább

Fülszöveg


Creativity and innovation are the keys to competitive advantage, and yet many organizations view inspiration as an elusive, unmanageable phenomenon. In fact, proven strategies for fostering and managing creativity do exist—the Harvard Business Review has published some of the best thinking on how to organize for innovation. This collection highlights leading ideas for incorporating the power of creativity into your strategic outlook.
CONTENTS:
• How to Kill Creativity (Teresa M. Amabile)
• Spark Innovation through Empathic Design (Dorothy Leonard and Jeffrey F. Rayport)
• Putting Your Company's Whole Brain to Work (Dorothy Leonard and Susaan Straus)
• A Film Director's Approach to Managing Creativity (Eileen Morley and Andrew Silver)
• What's Stifling the Creativity at CoolBurst? (Suzy Wetlaufer)
• The Discipline of Innovation (Peter F. Drucker)
• Interpretive Management: What General Managers Can Learn from Design (Richard K. Lester, Michael ]. Piore, and Kamal M. MaIek)
• Value Innovation: The Strategic Logic of High Growth (W. Chan Kim and Renée A. Mauborgne)
The Harvard Business Review Paperback Series
From the preeminent thinkers whose work has defined an entire field to the rising stars who will redefine the way we think about business, the Harvard Business Review Paperback Series delivers the fundamental information today's professionals need to stay competitive in a fast-moving world.
ISBN 1-57851-181-X
978157851181590000 Vissza

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem