1.054.486

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Bevezetés a kommunikációelméletbe

A hírek értéke

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Tinta Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 109 oldal
Sorozatcím: Az ékesszólás kiskönyvtára
Kötetszám: 24
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 14 cm
ISBN: 978-615-5219-38-2
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


A kommunikáció az emberiség fejlődésének, sikereinek és kudarcainak a kulcsa. Egy-egy új szintnek - a beszédnek, az írásnak, a nyomtatásnak, a távközlésnek és az informatikának - a megjelenése a maga korában mind forradalmi változást eredményezett.
Korunkban a nagypolitikának és a mindennapjainknak is meghatározója a kommunikáció alapfogalma, a hír. Egy hírrel, álhírrel háborúkat lehet elindítani; választásokat lehet nyerni és veszíteni; vállalatokat vagy embereket lehet gazdaggá tenni vagy a csőd szélére sodorni.
A Bevezetés a kommunikációelméletbe című könyv közérthető módon, az érdeklődő nagyközönség számára mutatja be a kommunikáció szintjeit, részletesen ismerteti a hír fogalmát. Ismerteti azt az öt tényezőt, amelyek befolyásolják egy-egy hír értékét: 1. Hány embert érint; 2. Milyen mélyen érinti az embereket; 3. A társadalmi hierarchia mely részét érinti; 4. Milyen mértékben váratlan; 5. Mennyire friss.
Az elméleti ismeretek mellett az olvasó gyakorlati ismereteket is... Tovább

Fülszöveg


A kommunikáció az emberiség fejlődésének, sikereinek és kudarcainak a kulcsa. Egy-egy új szintnek - a beszédnek, az írásnak, a nyomtatásnak, a távközlésnek és az informatikának - a megjelenése a maga korában mind forradalmi változást eredményezett.
Korunkban a nagypolitikának és a mindennapjainknak is meghatározója a kommunikáció alapfogalma, a hír. Egy hírrel, álhírrel háborúkat lehet elindítani; választásokat lehet nyerni és veszíteni; vállalatokat vagy embereket lehet gazdaggá tenni vagy a csőd szélére sodorni.
A Bevezetés a kommunikációelméletbe című könyv közérthető módon, az érdeklődő nagyközönség számára mutatja be a kommunikáció szintjeit, részletesen ismerteti a hír fogalmát. Ismerteti azt az öt tényezőt, amelyek befolyásolják egy-egy hír értékét: 1. Hány embert érint; 2. Milyen mélyen érinti az embereket; 3. A társadalmi hierarchia mely részét érinti; 4. Milyen mértékben váratlan; 5. Mennyire friss.
Az elméleti ismeretek mellett az olvasó gyakorlati ismereteket is kap. Pl.: mi a jelentősége a testmozgásoknak: a mimikának, a tekintetnek, a gesztusoknak, a kéz- és lábtartásnak. A szerző bemutatja a rábeszélés stratégiáit, szól a befolyásolás eszközeiről: a meggyőzésről, a reklámról és a propagandáról.
A könyvet ajánljuk mindazoknak, akik a kommunikáció és a hír mibenlétéről többet szeretnének tudni, illetve munkájuk során vagy mindennapjaikban a siker érdekében fel kívánják használni a kommunikációkutatás legfrissebb eredményeit.
Hollós János újságíró, a kommunikáció elméletének kutatója, több mint 25 éve foglalkozik folyamatosan hírszerkesztéssel, 20 éve kommunikációelméletet és tömegkultúrát tanít, jelenleg a Pro Deo State University Közép-Európai Tudományos Intézet tanszékvezetője. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Hollós János

Hollós János műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Hollós János könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem