1.055.266

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Iránytű a minőséghez vezetőknek

Szerző
Lektor

Kiadó: ISOCONT Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 134 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 15 cm
ISBN: 963-03-7715-2
Megjegyzés: Fekete-fehér és színes ábrákkal, fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Abban, hogy egy vállalat jó minőségű terméket tudjon gyártani, és képes legyen minőségi szolgáltatást nyújtani vevőinek, a cég vezetőjének rendkívül fontos, sőt meghatározó szerepe van. Ezt... Tovább

Előszó

Abban, hogy egy vállalat jó minőségű terméket tudjon gyártani, és képes legyen minőségi szolgáltatást nyújtani vevőinek, a cég vezetőjének rendkívül fontos, sőt meghatározó szerepe van. Ezt kívántuk kifejezni a választott mottóval.
Az ezzel kapcsolatos feladatokat, összefüggéseket, szemléleti és módszertani kérdéseket kívántuk ebben a kiadványban úgy bemutatni, áttekinteni, hogy segítsük az oda vezető helyes irány felismerését.
Ezen az úton is szeretnénk köszönetünket kifejezni a könyv lektora, Varga Sándorné, az MSZT Oktatási Központjának vezetője felé a színvonalas, precíz és mégis gyors tevékenységért, amely hozzásegített a hibák kijavításához és új ötleteket is adott a tökéletesítéshez.
Mindamellett a szerzőt terheli a felelősség minden olyan hibáért, ami esetleg a könyvben maradt. Hálás lennék a tisztelt olvasónak, ha ilyet találva felhívná arra a figyelmemet.
Budapest, 1999. május
A szerző Vissza

Tartalom

Bevezetés 5
I. RÉSZ
A MINŐSÉG NÉHÁNY FONTOS VEZETÉSI VONATKOZÁSA 7
1. A minőség lényege és hatásai 9
2. Elkötelezettség: erény vagy áldozat? 32
3. Szabályozás: állandóság vagy változás? 41
4. Reklamáció: áldás vagy átok? 46
II. RÉSZ
A MINŐSÉG IRÁNYÍTÁSI RENDSZEREI 55
5. A vezetési munkafolyamat sajátosságai a minőségügyi irányítási rendszerekben 57
6. ISO 9000: csodaszer vagy vezetési eszköz? 64
7. Teljeskörű minőségirányítás: filozófia vagy vezetési modell? 78
8. Emberi tényező: a kiválóság kulcsa! 88
Jegyzetek és szakirodalmi hivatkozások 103
Függelék - Korszerű irodatechnikai eszközök alkalmazása a minőségbiztosításban 107
Képmelléklet a Függelékhez 117

Győri Pál

Győri Pál műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Győri Pál könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Iránytű a minőséghez vezetőknek Iránytű a minőséghez vezetőknek Iránytű a minőséghez vezetőknek Iránytű a minőséghez vezetőknek Iránytű a minőséghez vezetőknek Iránytű a minőséghez vezetőknek

A borító enyhén töredezett, a kötés megtört.

Állapot:
1.980 Ft
990 ,-Ft 50
8 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Iránytű a minőséghez vezetőknek Iránytű a minőséghez vezetőknek Iránytű a minőséghez vezetőknek Iránytű a minőséghez vezetőknek Iránytű a minőséghez vezetőknek

A borító enyhén töredezett, a lapélek foltosak. Néhány lapon bejegyzések találhatóak.

Állapot:
1.980 ,-Ft
16 pont kapható
Kosárba