1.054.457

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Raving Fans

A Revolutionary Approach to Customer Service

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: William Morrow and Company, Inc.
Kiadás helye: New York
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 137 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 22 cm x 14 cm
ISBN: 0-688-12316-3
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Advance praise for Raving Fans "A great commonsense approach to customer service" -Jim Pattison President, The Jim Pattison Group "Our strategic customer service plán is based on Raving Fans. It has helped focus our energy on this critical area. A must read!" -Lynn Posluns President, Fairweather "This book forces evervone, from the person driving the forklift to the president, to focus on creating Raving Fans. An easily understood message and one eveiy organization needs to hear." -Eamon Ryan President, Lexmark Canada Inc. "Making your customers Raving Fans is the competitive edge today. This book can jump-start you in that direction." -James F. Nordstrom Co-chairman of the Board Nordstrom, Inc. s
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem