1.054.706

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing

Marketing - Strategic foundations/Stratégiai alapok

Szerző

Kiadó: Richard D. Irwin, Inc.
Kiadás helye: Homewood
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 904 oldal
Sorozatcím: The Irwin Series in Marketing
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 24 cm x 20 cm
ISBN: 0-256-02843-5
Megjegyzés: Színes és fekete-fehér fotókkal, ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Ezt a könyvet az egyetem első évfolyama számára tervezték a szerzők. Átfogóan és alaposan foglalkozik a marketing alapvető fogalmaival és jelenségeivel. A szöveg ezután stratégiai nézőpont felvételére készteti a hallgatókat, és mind az áru, ár, reklám és a terjesztés területén egy stratégiai keretet ad az elméleti anyagnak. A stratégiai hozzáállás erősítésére azért volt szüksége a nyolcvanas évek amerikai hallgatójának, mert akkoriban az egyre erősödő trend volt az Államok gazdaságában.

Tartalom

üzlet, pénz, haszon, vásárlás, fogyasztó, szervezet, vállalatigazgatás, termelés
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Marketing Marketing Marketing Marketing Marketing Marketing

A borító enyhén kopott. A címlapon pecsétnyom található.

Állapot:
4.580 ,-Ft
23 pont kapható
Kosárba