1.054.131

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing, marketingkommunikáció

Szerző

Kiadó: Eötvös Loránd Tudományegyetem Szociológiai Intézete
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Spirál
Oldalszám: 154 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 30 cm x 22 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A következő oldalakon arra teszek kísérletet, hogy leendő média-menedzserek részére próbáljam - röviden, tömören - megfogalmazni a marketing, a piackutatás, a médiakutatás, marketingkommunikáció, a... Tovább

Előszó

A következő oldalakon arra teszek kísérletet, hogy leendő média-menedzserek részére próbáljam - röviden, tömören - megfogalmazni a marketing, a piackutatás, a médiakutatás, marketingkommunikáció, a reklámeszközök és a kommunikáció-tervezés legfontosabb alapelveit, illetve alapvető tudnivalóit. Hangsúlyozni szeretném tehát: e szerény terjedelmű jegyzet nem azzal az igénnyel íródott, hogy a hallgatókat reklám-szakemberré képezzük. A rendkívül összetett témakör feldolgozása az alapismeretek rögzítését célozza.
Ezekre legalább azonban szükség van. A hallgatók olyan szakmára - médiamenedzser - készülnek, amely kétfelől is kapcsolódik e jegyzet témaköreihez.
Egyrészt majdani menedzseri feladataikat nem végezhetik megfelelően, ha nem ismerik a marketingre jellemző, piac-centrikus szemléletmódot. Erre szükségük lesz, akár tartalmi, akár formai, netán ár vagy terjesztési kérdésekben kell majd dönteniük. Ugyanígy: az általuk menedzselt médium reklámozásához, népszerűsítéséhez bizonyos alapelvek és számos konkrét ismeret egyaránt szükséges. Vissza

Tartalom

Előszó3
Marketing4
A marketing fogalma4
A piac alapfogalmai4
Marketing-mix5
Marketing stratégiák9
Piackutatás14
Marketing információs rendszer (MIR)14
Marketingkutatások14
Piacszegmentálás19
Reklámkutatás21
Médiakutatás26
Marketingkommunikáció32
Arculat33
Reklám38
Public relations (PR)43
Direkt marketing53
Vásárlásösztönzés (sales promotion)60
Szponzorálás66
A marketingkommunikáció eszközei70
Film, televízió, mozi75
Nyomtatott kommunikációs eszközök83
Sajtó94
Rádió103
Köz- és zártterületi eszközök109
Direct mail (DM)117
Eladáshelyi reklám120
Internet127
Vásár, kiállítás132
Reklámtárgy135
A marketingkommunikáció tervezése139
Adatgyűjtés140
Feladatmeghatározás144
Koncepcionálás145
Költségtervezés151
Briefing152
Ajánlott irodalom154

Hamburger Béla

Hamburger Béla műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Hamburger Béla könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem