1.054.415

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing & menedzsment 1995/5

XXIX. évfolyam, 1995. október

Szerkesztő

Kiadó: MC - Országos Piackutató Intézet-JPTE Közgazdaságtudományi Kar
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 97 oldal
Sorozatcím: Marketing & menedzsment
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 20 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Kedves Olvasó!

Rendhagyó bevezető megírására készülök - már nem is tudom, mióta. Húztam, halasztottam, de tovább nem várhatok vele. Gondjaink vannak, s ezeket most már Önökkel is meg kell... Tovább

Előszó

Kedves Olvasó!

Rendhagyó bevezető megírására készülök - már nem is tudom, mióta. Húztam, halasztottam, de tovább nem várhatok vele. Gondjaink vannak, s ezeket most már Önökkel is meg kell osztanom. A lényegre térve: nekünk is árat kell emelnünk a jövő évtől, ez a lap fennmaradásának minimális feltétele. Mint a lap gazdálkodásáért is felelős szerkesztő, számítok egyetértő támogatásukra. Nem hiszem, hogy szakember olvasóinknak különösebben bizonygatnom kellene: miért is kell beállnunk a sorba. Ne is ezzel kezdjem...
1995-től, amióta a Janus Pannonius Tudományegyetemmel közösen szerkesztjük a lapot, megpróbáltuk erősíteni a szakmai bázist, s reméljük, olvasóink elégedettek a tartalommal. Kísérletet teszünk arra - s ennek első jelét éppen e számban láthatják -, hogy aktuális témákat feldolgozva többet nyújtsunk, melléklettel jelenjünk meg. Eközben csinosítjuk a küllemet: a borítólappal kezdtük, belül folytatnánk. Lennének ötleteink...
Csakhogy: Egyszer a ködös múltban feltalálták a pénzt, ma meg, a még ködösebb jelenben, a folyamatos áremelést. Mindeddig úgy tettem, mintha ilyesmi nem létezne - nem is tudom mióta változatlan a lap ára. A nyomda azonban nem karitatív szervezet. (A maga részéről így is minden segítséget megad azzal, hogy végtelenül türelmes, gondosan és határidőre szállítja a soronkövetkező lapokat, holott számlái "sorban állnak".)
Vissza

Tartalom

Kedves Olvasó!3
Az üzleti folyamatok újjáalakítása - dr. Pataki Béla4
Projekt marketing
A marketingstruktúra - sikertényező - Várday György9
Vállalati válságmenedzselés - dr. Katits Etelka15
Működő nemzetközi vállalatok marketing-kommunikációja Magyarországon - dr. Markus H. Dahm21
Megfontolások egy jövőkép kialakításához - Ligeti István25
A marketing adatbázistól a road show-ig - Beszélgetés dr. Sárkány Istvánnéval30
Környezetbarát termékek és termékpolitika - Lekics Valéria32
Nemzetközi-e az emberi erőforrás menedzsment? - Karoliny Mártonné39
TDK
Vezetői számvitel és controlling - Soósné Imre Tímea44
A szoftverminőség összetevői - Sramó András49
A védjegy és a vállalkozások arculata - dr. Tattay Levente53
Könyvismertetés55
Külföldi szakirodalom58
Melléklet: Privatizáció az egészségügyben63
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem