1.103.883

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Megújuló energiák

Innováció és eredményesség a református középiskolákban

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Magyarországi Református Egyház Református Tananyagfejlesztő Csoport
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 197 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 978-615-5834-02-8
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg



A református oktatásügy számos alapvető változáson ment keresztül az utóbbi években. Ezek közül meghatározó az, hogy 2011-től az iskolák és a bennük tanulók száma jelentősen nőtt, ezzel párhuzamosan növekedett a hátrányos helyzetű és halmozottan hátrányos helyzetű, az iskolai eredményesség szempontjából kedvezőtlen családi miliőből érkező tanulók aránya. Érzékelhető, hogy ez a folyamat olyan új feladatok elé állítja a református intézményrendszert, melyekkel akkor tud sikeresen megbirkózni, ha az eddigi pedagógiai eszközkészletét, szervezeti megoldásait bővíti, kiegészíti vagy átalakítja.
A kötettel kettős célunk van: egyrészt arra törekszünk, hogy az innovációs folyamatok vizsgálatával és elemzésével támogassuk a református iskolarendszert problémái megértésében, fejlődési irányai kijelölésében, másrészt az intézményekben zajló megújulási folyamatok bemutatásával és elemzésével erősítsük a református iskolarendszer és a teljes közoktatási rendszer közti kapcsolatokat, az... Tovább

Fülszöveg



A református oktatásügy számos alapvető változáson ment keresztül az utóbbi években. Ezek közül meghatározó az, hogy 2011-től az iskolák és a bennük tanulók száma jelentősen nőtt, ezzel párhuzamosan növekedett a hátrányos helyzetű és halmozottan hátrányos helyzetű, az iskolai eredményesség szempontjából kedvezőtlen családi miliőből érkező tanulók aránya. Érzékelhető, hogy ez a folyamat olyan új feladatok elé állítja a református intézményrendszert, melyekkel akkor tud sikeresen megbirkózni, ha az eddigi pedagógiai eszközkészletét, szervezeti megoldásait bővíti, kiegészíti vagy átalakítja.
A kötettel kettős célunk van: egyrészt arra törekszünk, hogy az innovációs folyamatok vizsgálatával és elemzésével támogassuk a református iskolarendszert problémái megértésében, fejlődési irányai kijelölésében, másrészt az intézményekben zajló megújulási folyamatok bemutatásával és elemzésével erősítsük a református iskolarendszer és a teljes közoktatási rendszer közti kapcsolatokat, az eltérő fenntartói csoportokhoz tartozó intézmények közti párbeszédet.
_ EMBERI ERŐFORRÁS Emberi Erőforrások ^ TámogatáSKEZELÓ
minisztériuma Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Megújuló energiák Megújuló energiák
Állapot:
2.380 ,-Ft
12 pont kapható
Kosárba