1.104.209

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

More Than Fifty Years of Magnificent Failures

Szerző
Fotózta
London
Kiadó: Goodman
Kiadás helye: London
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 256 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 29 cm x 24 cm
ISBN: 978-1-78313-008-5
Megjegyzés: Színes és fekete-fehér fotókkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


"To be creative means to have no security, it means doing tlie contrary of wliat every pre-estabiislied system wants you to do. Creativity lias to be subversive. Creativity requires a state of non-control and limitless courage. The obsessive search for consensus and fear of failure leads straight to mediocrity." OUviero Toseani
To my family
Oliviero Toseani is internationally renowned as the creative force behind some of the world's most successful brands. Most famously between 1982 and 2000 he masterminded the identity, corporate image, communication strategy and online presence of United Colors of Benetton, transforming it into one of the world's most recognized brands, Throughout the years he has also created corporate images and advertising campaigns for companies such as Esprit, Chanel, Fiorucci, Prenatal and many more. He collaborated as fashion photographer for Internationa magazines like Elle, Vogue, GQ, Harper's Bazaar, Esquire, Stern, Liberation and
many more. In 1991... Tovább

Fülszöveg


"To be creative means to have no security, it means doing tlie contrary of wliat every pre-estabiislied system wants you to do. Creativity lias to be subversive. Creativity requires a state of non-control and limitless courage. The obsessive search for consensus and fear of failure leads straight to mediocrity." OUviero Toseani
To my family
Oliviero Toseani is internationally renowned as the creative force behind some of the world's most successful brands. Most famously between 1982 and 2000 he masterminded the identity, corporate image, communication strategy and online presence of United Colors of Benetton, transforming it into one of the world's most recognized brands, Throughout the years he has also created corporate images and advertising campaigns for companies such as Esprit, Chanel, Fiorucci, Prenatal and many more. He collaborated as fashion photographer for Internationa magazines like Elle, Vogue, GQ, Harper's Bazaar, Esquire, Stern, Liberation and
many more. In 1991 he conceived, created and directed Colors, the world's first global magazine. In 1993, he invented, founded and directed Fabrica, the international center for arts and modern communication research. Born in Milan, Italy in 1942, he studied photography and design at the University of the Arts in Zurich from 1961 through 1965. Vissza

Oliviero Toscani

Oliviero Toscani műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Oliviero Toscani könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem