1.054.486

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Változásmenedzsment

Szerző
Szerkesztő
Grafikus

Kiadó: Manager Könyvkiadó és Könyvkereskedő Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 106 oldal
Sorozatcím: Üzleti zsebkönyv
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 11 cm x 15 cm
ISBN: 963-219-757-7
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

NE LEGYÜNK OLYANOK, MINT A DINOSZAURUSZOK...

A világ, amely körülvesz minket, állandóan változik, és ez a jövőben sem lesz másképp. Kétféleképpen kezelhetjük a változásokat:
- csak akkor... Tovább

Előszó

NE LEGYÜNK OLYANOK, MINT A DINOSZAURUSZOK...

A világ, amely körülvesz minket, állandóan változik, és ez a jövőben sem lesz másképp. Kétféleképpen kezelhetjük a változásokat:
- csak akkor reagálunk rájuk, ha muszáj, ami általában már túl késő, vagy
- számolunk a változással, és ha nem is sikerül mindig egy lépéssel előtte járni, legalább megpróbálunk lépést tartani vele.
Természetesen létezik egy harmadik megoldás is, amikor figyelmen kívül hagyjuk a változást, és abban reménykedünk, hogy majd elmúlik. Ezt választották a dinoszauruszok, a dodó madarak és számtalan cég, amely nem látta a közeledő végzetét (például az angol motorkerékpárgyártók, akiket a japán konkurencia egyszerűen bekebelezett).
Mindenfajta változtatást helyesen kell irányítani, különben azt is tönkretehetjük, amink van. Például a GEC nevű cég úgy döntött, hogy egy kockázatos akvizícióval profilt vált, és gyártó vállalat helyett telekommunikációs céggé válik. Ehhez még nevet is változtatott, felvette a Marconi nevet, de sajnálatos módon éppen akkor, amikor a telekommunikációs piac összeomlott, maga alá temetve az addig tökéletesen működő céget is. Vissza

Tartalom

Bevezető 1
Hogyan reagálhatunk a változásokra, milyen megoldási javaslatokat nyújt a kötet?

Mi a változás/változtatás? 3
Definíciók, fokozatos fejlődés, a változtatás mozgatórugói, mikor kell egy szervezetben változtatni - példák.

A változtatás előkészületei 21
Elkötelezettség, pozicionálás, szakértői vélemények, alapelvek, akadályok, szervezeti kultúra, pozitív és negatív viselkedésmódok, változtatásra kész állapot a szervezetben, esettanulmányok.

Változtassunk! 69
A kulcsfontosságú lépések (analízis, körvonalazás, tervezés, megvalósítás), a csapat felkészítése a változásra, az ellenállás kezelése.

Kommunikáció 93
Az öt legfontosabb kérdés - hogy elkerüljük a félreértéseket.

Utószó 101
Hogyan legyen sikeres a program? Ajánlott irodalom

Neil Russell-Jones

Neil Russell-Jones műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Neil Russell-Jones könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Változásmenedzsment Változásmenedzsment Változásmenedzsment Változásmenedzsment

Néhány lapon ceruzás aláhúzás látható.

Állapot:
980 ,-Ft
5 pont kapható
Kosárba