from the prologue TO 'rX\ by Alecia Swasy: Around the globe Procter & Gamble Co. products take consumers from cradle to grave. Pampers diapers cover babies' bottoms and Ivory soap floats in their bathtubs. Crest toothpaste brushes their teeth and Tide detergent washes their clothes. Folgers coffee starts the workday; Duncan Hines cakes mark each birthday. The Cincinnati company is an American success story. A share of P&G stock purchased in 1986 had appreciated 159 percent by 1992-more than double the Dow Jones Average growth rate- and the company has increased dividends to shareholders for thirty-six years in a row. Ali told, P&G goods are found in 98 percent of all U.S. kitchens and pantries. Its management practices have shaped generations of U.S. business leaders. Harvard Business School teaches P&G's heralded brand-management system to each year's crop of MBA students. P&G's invention of selling competing brands has been duplicated to sell everything from Cadillacs to candy...
Tovább
Fülszöveg
from the prologue TO 'rX\ by Alecia Swasy: Around the globe Procter & Gamble Co. products take consumers from cradle to grave. Pampers diapers cover babies' bottoms and Ivory soap floats in their bathtubs. Crest toothpaste brushes their teeth and Tide detergent washes their clothes. Folgers coffee starts the workday; Duncan Hines cakes mark each birthday. The Cincinnati company is an American success story. A share of P&G stock purchased in 1986 had appreciated 159 percent by 1992-more than double the Dow Jones Average growth rate- and the company has increased dividends to shareholders for thirty-six years in a row. Ali told, P&G goods are found in 98 percent of all U.S. kitchens and pantries. Its management practices have shaped generations of U.S. business leaders. Harvard Business School teaches P&G's heralded brand-management system to each year's crop of MBA students. P&G's invention of selling competing brands has been duplicated to sell everything from Cadillacs to candy bars. P&G alumni are sprinkled throughout the world's leading companies. Many have become CEOs of Fortune 500 companies. But this Wall Street darling isn't all it appears to be. P&G has manipulated and controlled consumers, competitors, and the marketplace, while hiding behind the "99 44/100% pure" image cultivated by years of marketing savvy.
Vissza
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.