1.054.439

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Tájékozódás

Szerző
Szerkesztő
Grafikus
Lektor

Kiadó: Mozaik Kiadó
Kiadás helye: Szeged
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 32 oldal
Sorozatcím: DIFER fejlesztőfüzetek
Kötetszám: 3
Nyelv: Magyar  
Méret: 26 cm x 19 cm
ISBN: 978-963-697-561-6
Megjegyzés: 2. változatlan kiadás. Színes és fekete-fehér illusztrációkat gazdagon tartalmaz. Tankönyvi szám: MS-9331.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A DIFER fejlesztőfüzetek célja, hogy biztosítsa az iskolába készülő vagy az iskolát kezdő kisgyermekek különböző részképességeinek (írásmozgás-koordináció, elemi számolási készség, téri orientáció) egyéni fejlesztéséhez szükséges gyakorlatokat. A relációszókincs szavai térbeli, időbeli, mennyiségi, hasonlósági, cselekvési viszonyokat (történések, események, cselekvések közötti összefüggéseket) fejeznek ki. Az ilyen fajta tájékozódás megtanulása azért fontos, mert segíti a szöveg pontosabb megértését, fejleszti a beszédértést, bővíti a szókincset, valamint lehetővé teszi a beszéd útján szerzett élmények megszerzését. Fejlesztőfüzetünk feladatai alkalmasak a még kialakulatlan irányfogalom fejlesztésére, a síkbeli tájékozódás gyakoroltatására, a tárgyak, események közötti viszonyok felismertetésére, a relációszókincs bővítésére. A feladatokat az óvodában, az iskolában vagy otthoni egyéni munka során is elvégezhetik a gyerekek.
A feladatok a fejlesztés elvárt lépéseinek megfelelően... Tovább

Fülszöveg

A DIFER fejlesztőfüzetek célja, hogy biztosítsa az iskolába készülő vagy az iskolát kezdő kisgyermekek különböző részképességeinek (írásmozgás-koordináció, elemi számolási készség, téri orientáció) egyéni fejlesztéséhez szükséges gyakorlatokat. A relációszókincs szavai térbeli, időbeli, mennyiségi, hasonlósági, cselekvési viszonyokat (történések, események, cselekvések közötti összefüggéseket) fejeznek ki. Az ilyen fajta tájékozódás megtanulása azért fontos, mert segíti a szöveg pontosabb megértését, fejleszti a beszédértést, bővíti a szókincset, valamint lehetővé teszi a beszéd útján szerzett élmények megszerzését. Fejlesztőfüzetünk feladatai alkalmasak a még kialakulatlan irányfogalom fejlesztésére, a síkbeli tájékozódás gyakoroltatására, a tárgyak, események közötti viszonyok felismertetésére, a relációszókincs bővítésére. A feladatokat az óvodában, az iskolában vagy otthoni egyéni munka során is elvégezhetik a gyerekek.
A feladatok a fejlesztés elvárt lépéseinek megfelelően követik egymást, ezért fontos, hogy a füzet kitöltése is ebben a sorrendben történjen. Vissza

Tartalom

Bevezető 3
Játékok 4
Irányok - jobb 6
Irányok - bal 8
Viszonyítás 10
Hibakeresés 14
Összehasonlítás 15
Tájékozódás 16
Játékok 17
Tájékozódás 18
Iránykeresés 24
Összehasonlítás 28

Kriston-Bordi Zsuzsanna

Kriston-Bordi Zsuzsanna műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Kriston-Bordi Zsuzsanna könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem