A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Fülszöveg
How Britain's best loved retailer feli disastrously from grace and is finally coming back to life under a new management team 'The story of how Britain's most admired business lost friends and forgot how to influence people is vividly told by Judi Bevan ... She shows how M&S became a prisoner of its history and then a parody of it.' - Christopher Fildes, Daily Telegraph 'Why do bad things happen to good companies? Is it the fault of the customers, the competitors or the managers? Or is it, as business school professors like to argue, something more intangible such as the business model or the corporate culture? Judi Bevan allows us the chance to answer this question in the case of one spectacular corporate disaster.' - Peter Martin Financial Times 'This is the story of a very modern, very abject rake's progress in British retailing, complete with hubris, unmerited high living and miracle remedies that don't work.' - George Lucas New Statesman 'Judi Bevan spent two years delving into...
Tovább
Fülszöveg
How Britain's best loved retailer feli disastrously from grace and is finally coming back to life under a new management team 'The story of how Britain's most admired business lost friends and forgot how to influence people is vividly told by Judi Bevan ... She shows how M&S became a prisoner of its history and then a parody of it.' - Christopher Fildes, Daily Telegraph 'Why do bad things happen to good companies? Is it the fault of the customers, the competitors or the managers? Or is it, as business school professors like to argue, something more intangible such as the business model or the corporate culture? Judi Bevan allows us the chance to answer this question in the case of one spectacular corporate disaster.' - Peter Martin Financial Times 'This is the story of a very modern, very abject rake's progress in British retailing, complete with hubris, unmerited high living and miracle remedies that don't work.' - George Lucas New Statesman 'Judi Bevan spent two years delving into the facts behind the swift and sad decline of Britain's top retailer, Marks & Spencer. She discovered an amazing story of rivalry and board bust-ups.' - Evening Standard
Vissza
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.