1.054.440

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Vizen járni

A válságkezelés filozófiája

Szerző

Kiadó: Mentofaktúra Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 232 oldal
Sorozatcím: Ontológiai coaching
Kötetszám: 1
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-06-8857-4
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


László E: A planetáris tudat emberről emberre terjed
- A jövő rajtunk múlik -
Ideje szembenéznünk azzal, iiogy a jövő rajtunk múlik. A racionális és felelős döntés az lenne, ha előkészítenénk a terepet a jól időzített változásra, még mielőtt túl késő lenne. Ez minden egyes kormánytól, vállalkozástól és egyéntől tudatos és célirányos változást igényel. Első lépésben újra kell értékelnünk az életünket uraló és a jövőnket meghatározó célokat: a politikai és üzleti célkitűzéseinket, illetve személyes céljainkat, amelyekkel mi magunk azonosultunk az életünk során.
Paul Ray közvélemény-kutató által bevezetett szóhasználattal élve, új kultúra, a „kulturális kreatívok" kultúrája van kialakulóban. Értékváltásuk magában foglalja az életmódbeli váltást a kérkedő anyag- és energiapazarlásról az önkéntes egyszerűség és a természettel való harmónia irányába. A kulturális kreatívok elszánt hívei az intenzív felvilágosító tevékenységnek. A holisztikus gondolkodás és cselekvés, a... Tovább

Fülszöveg


László E: A planetáris tudat emberről emberre terjed
- A jövő rajtunk múlik -
Ideje szembenéznünk azzal, iiogy a jövő rajtunk múlik. A racionális és felelős döntés az lenne, ha előkészítenénk a terepet a jól időzített változásra, még mielőtt túl késő lenne. Ez minden egyes kormánytól, vállalkozástól és egyéntől tudatos és célirányos változást igényel. Első lépésben újra kell értékelnünk az életünket uraló és a jövőnket meghatározó célokat: a politikai és üzleti célkitűzéseinket, illetve személyes céljainkat, amelyekkel mi magunk azonosultunk az életünk során.
Paul Ray közvélemény-kutató által bevezetett szóhasználattal élve, új kultúra, a „kulturális kreatívok" kultúrája van kialakulóban. Értékváltásuk magában foglalja az életmódbeli váltást a kérkedő anyag- és energiapazarlásról az önkéntes egyszerűség és a természettel való harmónia irányába. A kulturális kreatívok elszánt hívei az intenzív felvilágosító tevékenységnek. A holisztikus gondolkodás és cselekvés, a természetes bio-élelmiszerek és a holisztikus gyógymódok elkötelezettjei, keresik a belső holisztikus élményeket, és próbálják megtalálni a holisztikus egyensúlyt a munka és a játék, illetve a fogyasztás és a személyes fejlődés között. Ray felmérése szerint a legtöbb amerikai kész tevékenyen is közreműködni a társadalom vagy akár a bolygón folyó élet jobbítása érdekében. A legtöbb ember nem tagadja, hogy a klímaváltozás kellős közepén járunk, és ezt egy kiforrott planetáris vészhelyzet jelének tartják. Az emberek általában tisztában vannak a változás szükségességével, különösen, ami a környezetet illeti.
Az Institute of Noetic Sciences, azaz a Szellemi Tudományok Intézete felmérése szerint az amerikai lakosság jelentős részének változik a gondolkodása: verseny helyett az egyeztetés és a partnerség irányába, a mohóság és elégedetlenség helyett az elégedettség és a gondoskodás felé, a külső tekintély helyett a belső elfogadása felé, a tekintély külső forrásai helyett a tudás belső forrásaira támaszkodnak. Az elkülönülés helyett az egész felé, a mechanikustól az élő rendszerek felé, a modellezhető világ koncepciója helyett az élővilágban megfigyelhető távlatok és szemléletmód felé.
A világ más részein is hasonló változások vannak folyamatban. A Budapest Klub olasz szervezetének 20ü5-ös felmérése szerint a felnőttek 35%-a kulturális kreatív módjára él és cselekszik. Európa más országaiban. Japánban, Ausztráliában és Brazíliában végzett felmérések is hasonló arányról adnak számot.
Paul Hawken vállalkozó és környezetvédő becslése szerint jelenleg egymillió olyan szervezet van a világon, amely a társadalmi változásért küzd.
Az új mozgalom szétszórt, még fejlődő, és erősen igyekszik megőrizni függet-
5225 Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem